FAT BURN!

Velkommen til et effektivt program!
I dette 20 dagers programmet setter du av kun 10 minutter daglig, med velutprøvde øvelser og økter.
Kom inn i en fantastisk rutine på kort tid, hvor du kun bruker egen kroppsvekt!
Er du klar for å virkelig spille på lag med kroppen din og brenne av de uønskede fettlagene!?!

  • På kun 20 dager vil du forbrenne opptil 30% mer kalorier enn om du skulle løpe eller sykle, og det på kortere tid!

  • Du bygger muskler samtidig som du trener cardio, dvs du blir mer definert.

  • Du minsker din fettprosent

  • Du trener kroppen på en sunn måte, med enorm helsemessig gevinst. Ikke minst fordi du samtidig senker stressnivå i kroppen din.

  • Du øker din metabolske rate, dvs kalorier som forbrennes per dag.

HVEM PASSER PROGRAMMET FOR?

Dette er for alle! Føler du deg utrent, dvask eller umotivert? Vil du ha et enkelt program som veileder deg daglig? Vil du ha et program som faktisk får deg i skikkelig form på en trygg måte? Da er du kommet til riktig sted!
Det er lagt opp slik at alle kan delta, uansett form, kroppsfasong og alder!
Vi har 3 vanskelighetsgrader, og dette kan du velge mellom gjennom alle øktene. Velg det som passer deg best!
Og du? Har du spørsmål, kontakt oss gjerne :)

Hvordan er dette programmet?
 

Programmet legges opp slik at du får ulike økter hver dag.

Du kan med fordel være litt varm før du setter igang, men det er ikke et must!

Dagsøkter er gradert. Vi har 3 vanskelighetsgrader: 1, 2 og 3. (1 er enklest og 3 er mest avansert).

Dag 1-6 = Økter med vanskelighetsgrad 1

Dag 7-12 = Økter med vanskelighetsgrad 2

Dag 13-18 = Økter med vanskelighetsgrad 3

Dag 19-20 = Økter med variert vanskelighetsgrad. Du velger din variasjon.

Bonus økter = Økter med variert vanskelighetsgrad. Du velger din variasjon.

 

I tillegg vil du gjenkjenne økter underveis:

  • Dag 1 (grad 1) er samme type økt som dag 7 (grad 2) og dag 13 (grad 3)

  • Dag 2 (grad 1) er samme type økt som dag 8 (grad 2) og dag 14 (grad 3)

  • Dag 3 (grad 1) er samme type økt som dag 9 (grad 2) og dag 15 (grad 3) osv…

 

PS. Gradene er kun veiledende. Dersom du ønsker å kjøre “grad 1” hele veien for eksempel, fordi det blir for utfordrende, så gjør du det. Eventuelt grad 3 hele veien, spesielt om du har vært gjennom programmet noen ganger, og er klar for det.

HVEM ER KENNETH?

Hei! Mitt navn er Kenneth, og jeg levde med kroniske smerter i over 13 år! 

La meg begynne med min barndom. Det er her alle mønstre satte seg, som jeg tok med meg inn i voksen alder. 

Kort fortalt så følte jeg meg sjelden god nok eller sett. Jeg fikk ikke smake den uforbeholdne kjærligheten det er viktig at et barn vokser opp med. Ettersom jeg ble eldre hadde jeg heller ingen ressurser til å hjelpe meg å stanse opp, se på egne mønstre, finne ut hva som egentlig foregikk. Jeg slet hele veien med en underliggende ekkel følelse og klarte aldri å være fornøyd, spesielt med meg selv. Noe manglet, og det ville ta mange år før jeg begynte å forstå.

kenneth mortensen 2.jpg

Dette sier andre om programmet

"Jeg er blitt undervist av yogalærere i London, Danmark og Oslo. Men Kenneth er den beste jeg har hatt. Life-changing for meg!" - Tone Martha Sødal

"En veldig god kombinasjon av øvelser! Meget god kvalitet på videoene med en varm og direkte og trent instruktør. Kurset har fantastisk verdi for pengene!" - Tommy Christensen

"Nydelig kurs som passer uansett tidligere erfaring! Høyst anbefalt!" - Ann-Helen Hallaraker